لیوراد

برش فیبر کربن

برشکاری صفحات فیبر کربن و فایبر گلاس با استفاده از فایل کامپیوتری مشتری انجام میگیرد. این کار توسط دستگاه CNC و با دقت دو دهم میلیمتر انجام میشود. محدودیت ابعادی برای این خدمات وجود ندارد و هر محصولی با هر ضخامت و ابعادی قابل تولید است.

استفاده از این خدمات به لحاظ اقتصادی و زمانی بسیار به صرفه است، چراکه در این صورت اضافات برشها به حساب مشتری نبوده و مشتریان صرفا به میزان صفحه ای که مصرف شده وجه پرداخت میکنند و نیاز به تهیه یک صفحه با ابعاد کامل وجود ندارد. همچنین از آنجا که تولید و برش صفحات به صورت روزانه انجام می‌گیرد، زمان تحویل سفارشات بسیار کوتاه است.

علاوه بر تولید محصولات بر اساس فایل کامپیوتری مشتریان ( با فرمت STP یا STEP که بتوان با نرم افزار کتیا آن را باز کرد) امکان تولید با استفاده از نمونه نیز وجود دارد. به این صورت که ابتدا از نمونه ی مشتری فایل کامپیوتری تهیه میشود و سپس برشکاری انجام میگیرد. لازم به ذکر است که فایل کامپیوتری در اختیار مشتری قرار میگیرد.

هزینه ی برشکاری نیز بر اساس فایل و پیچیدگی آن و با توجه به زمان تولید آن به صورت ساعتی در نظر گرفته میشود. هزینه صفحات نیز با توجه به ضخامت و طول و عرض آن محاسبه میگردد.